Hírek

Az Interbrand a Hyundai-t rendszeresen a világ legnépserűbb márkái közé sorolja



  • • A Hyundai-t már második éve a világ 35. legértékesebb márkájaként tartják számon.
  • • A globális márkaérték eléri a 13.2 milliárd amerikai dollárt, ami 5.1%-kal haladja meg az egy évvel korábbit.
  • • A Hyundai fokozott termék-versenyképességének és a jövőbeni mobilitásra vonatkozó tervének köszönhetően a hatodik helyen áll a globális autóipari rangsorban.


2017. szeptember 29. – A Hyundai már harmadik éve fenntartja a legnagyobb globális márkák rangsorában a 40. pozíciót, az Interbrand globális márkaszakértő által közzétett legfrissebb rangsor szerint. A Hyundai a számos globális piaci kihívás ellenére a világ 35. legértékesebb márkájaként őrzi pozícióját, aminek köszönhetően értéke 13,2 milliárd amerikai dollárra nőtt. Ez 5,1% -os növekedést jelent az előző évhez képest.



"A Hyundai célja, hogy ne csupán autóipari márka legyen, hanem életmód márkává váljon. Ezért a “Modern Premium” márkaépítési irányzatra támaszkodva olyan új autós univerzumokba költözünk, melyek lehetővé teszik az emberek számára, hogy minden érintkezési ponton megtapasztalják a márka értékét. – nyilatkozta Wonhong Cho - a Hyundai marketingért felelős vezérigazgatója. "Márkánk filozófiája és a jövőbeli mobilitás megtervezése a márka értékének emelkedését eredményezte. Továbbá, kreativitásunk és innovációink – a minőséget, a technológiát és az árat kiegészítve – a jövőben a fenntartható márkafejlődés eléréséhez segítenek minket."



A Hyundai világszerte 4,86 millió gépjárművet értékesített és a globális autóipari rangsorban az Audi, a Nissan, a Volkswagen és a Porsche előtt a hatodik helyen áll. Ez az eredmény a Dél-Koreában vezető autógyártó számára egy exponenciális növekedési időszakot követ, mely 2005 óta négyszeresére emelte márkaértékét: 3,5 milliárd dollárról a jelenlegi rekordértékéig.



"A Hyundai folyamatosan növekvő, fenntartható márkaépítésének kulcsfontosságú eleme az volt, hogy a nehéz piaci feltételek ellenére a vállalat elkötelezte magát a “jövőbeli mobilitás” víziójának kidolgozása mellett," - nyilatkozta Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési részlegének globális igazgatója. "A Hyundai hihetetlenül keményen dolgozik azért, hogy megvalósítsa a “jövőbeni mobilitás” jövőképét azáltal, hogy a “Modern Premium” márkairányzat nevében megfizethető, autonóm vezetési technológiát és kapcsolódási lehetőséget teremt mindenki számára."



Megnövelt termék-versenyképesség



Amellett, hogy megőrizte a legmagasabb minõség közvetítőjének hírnevét a nagy piacokon, a Hyundai megerõsítette globális termékportfólióját is, elindítva az új Kona kompakt SUV-ot. A ‘The new Species’ (“új fajok”) szlogennel forgalmazott új modellre a hazai piacon történő bevezetését követő első hónapban több mint 10.000 előrendelés érkezett, kiemelve a modell sikerpotenciálját ebben a gyorsan növekvő szegmensben.



A Hyundai az i30N-t is piacra dobta, mely a márka nagyteljesítményű N sorozatának első modellje. Az új autó a Hyundai motorsportban való részvételén alapszik, annak bizonyítására, hogy az új autók fejlesztésének középpontjában az élvezetes vezetési élmények kívánalma áll.



A jövőbeli mobilitás kidolgozott terve



Ez az év a Hyundai jövőbeli irányvonala körvonalazásának szempontjából is jelentősnek számít. A márka meghatározta tervét a jövő gépjárműveinek világába való költözésének kivitelezésére, mely 15 környezetbarát jármű piacra dobását jelenti 2020-ig, köztük az IONIQ Electric-et és a hamarosan megjelenő üzemanyagcellás elektromos járművet. A márka a jövőre összpontosító IONIQ projekt és a külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködés révén is elősegíti a megfizethető autonóm vezetési és kapcsolódási technológiák kutatását.



Márkaélmény közvetítése világszerte



A Hyundai továbbra is, a világ minden táján egyedülálló vásárlói tapasztalatokkal gazdagítja a márka identitását, beleértve a Tate Modern (London) és a Los Angeles County Museum of Art (LACMA) szépművészeti múzeum nagy művészeti létesítményeinek hosszú távú szponzorálását. Ezen kívül a Hyundai megnyitotta legnagyobb Hyundai Motorstudio bemutatótermét Goyangban, Dél-Koreában, ahol interaktív márkaélményt nyújtva lehetővé teszi az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációt a különböző innovatív témákról és a jövő technológiáival kapcsolatban.



A Hyundai “modern premium” márkafilozófiáját globális marketingkampány-sorozatával a márka ugyancsak erősíti. A "Better Super Bowl" kampányfelvételét az NFL szezondöntőjén forgatták. Műholdas technológia és 360 fokos merülőhüvelyek segítségével pedig a katonaság tagjai számára is lehetővé tették, hogy a játékot szeretetteikkel együtt követhessék figyelemmel. A közvetítést több mint 41 millió néző tekintette meg és kreativitásának, valamint előadásmódjának köszönhetően fantasztikus véleményeket kapott.



Szintén a Hyundai márkájának nemzetközi közönséghez való eljuttatását szolgálja a "Shackleton's Return" (Shackleton visszatérése) elnevezésű kampány, mely végigkövette a legendás sarkkutató, Sir Ernest Shackleton unokáját, ahogy egy hagyományos 2,2 literes dízel Santa Fe-vel felfedezi az Antarktiszt. A kampány videója a feltöltésétől számított két hónapon belül meghaladta a 140 millió megtekintést a YouTube-on, ami az autóipari kampányok között a legmagasabb számú megtekintést jelenti.