Hírek

A 2017. évi Automotive Brand Contest-en a Hyundai három kategóriában is győzelmet aratott



  • • A Hyundai nyerte az Év legjobb márkájának járó díjat a minőség és ártudatosság szempontjából
  • • A külső és belső formatervezés kategóriában a Hyundai i30 kapta a győztesnek járó címet




2017. szeptember 7. – A Hyundai volt az idei Automotive Brand Contest nagy győztese. A vállalat három nagyobb díjat nyert, köztük az Év legjobb márkájának járó rangos elismerést. A Hyundai i30 elnyerte a legjobb belső és külső formatervezésért járó díjat a tömeggyártók körében.



A Hyundai kiemelkedő minőségű termékei, ügyfélközpontúsága és a megerősített márkaarculat meggyőzte az Automotive Brand Contest zsűrijét, amely három kategóriában is kitüntette a vállalatot. Az Év legjobb márkája cím, valamint a két további formatervezési díj a bizonyíték a márka töretlen európai fejlődésére.



„Az a cél, hogy 2021-re mi legyünk Európában az elsőszámú ázsiai autómárka. Az Automotive Brand Contest díjai azt bizonyítják, hogy jó irányba haladunk. Az új Hyundai i30 nem csupán innovatív technológiát kínál a vásárlók egy jelentős részének megfizethető áron, hanem magas szintű, kifinomult formatervezést is.” – nyilatkozta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója.



A 2017. februári IF Design Award 2017 és a 2017. áprilisi Red Dot Design Award formatervezési díjakat követően az Automotive Brand Contest díjai olyan újabb, nagy tekintélynek örvendő európai formatervezési elismerések, melyeket a Hyundai i30 új generációjának ítéltek. A díjak egytől-egyig megerősítik a Hyundai filozófiáját, melynek a lényege az, hogy kulcsfontosságú európai modelleket fejlesszenek, tervezzenek és gyártsanak Európában.



Az Automotive Brand Contest-re a Német Formatervezési Tanács (German Design Council) szervezésében került sor. A verseny előtérbe hozza a termékek és a kommunikáció területén tapasztalt kiemelkedő formatervezést. Autómárkák vonatkozásában ez az egyetlen objektív, nemzetközi, díjazással járó formatervezési verseny. A hattagú zsűri egyetemek, a média, valamint a formatervezési és termékmenedzsment terület képviselőiből áll, akik 14 kategóriában értékelik a nevezéseket, a médiában és a termékek kapcsán érzékelhető holisztikus és következetes márkahasználat szempontjából. Az idei győztesek a Frankfurti Autószalon 2017. szeptember 12-i sajtónapján veszik át a díjakat.



Az új Hyundai i30 nem csupán formatervezésének köszönheti győzelmét. Példás aktív és passzív biztonsági rendszerének köszönhetően az első olyan kompakt autó, amely 2017-ben a legmagasabb, öt csillagos biztonsági minősítéssel vizsgázott az Euro NCAP független gépjármű-értékelő szervezet tesztjén. Az i30 és i30 Wagon SmartSense biztonsági- és vezetéstámogató technológiája kilenc korszerű biztonsági rendszert foglal magában. Példaként említhető a Vezetői Éberségfigyelő Rendszer (Driver Attention Warning), az Elülső Ütközésre Figyelmeztető Rendszer (Forward Collision-Avoidance Assist) és a Mögöttes Keresztirányú Forgalom Felügyelet (Rear Cross-Traffic Collision Warning), melyeknek köszönhetően az i30 a kompakt szegmens egyik legjobb aktív biztonsági berendezésekkel rendelkező versenyzője.