Hírek

Kreatív, sikeres és magabiztos fiatalok: a Hyundai bemutatja a KONA Gang-et



  • • A vadonatúj KONA bemutatásához a Hyundai öt olyan vállalkozóval működik együtt, akik saját útjukat választották a sikerhez
  • • Sokoldalúak és modernek: divattervezőtől zenei producerig, utcai divatikontól önbizalom fejlesztőig
  • • A Hyundai vadonatúj KONA modellje modern formákkal és prémium jellemzőkkel rendelkező igazi SUV.


A vadonatúj Hyundai KONA bevezetéséhez a márka egy csoport sikeres és kreatív alkotóval működik együtt, akik egy tekintetben valóban egyformák: maguk irányítják életüket, nem félnek merész döntéseket hozni és egyedi stílussal, független életvitellel fejezik ki magukat.



Marina Hoermanseder

(www.marinahoermanseder.com, www.instagram.com/marinahoermanseder)



Berlinben élő és dolgozó osztrák divattervező. Saját márkájának 2013-as megalapítása után első divatkollekcióját 2014-ben mutatta be a híres berlini Mercedes-Benz divathéten. Csillaga azóta egyre magasabbra emelkedik, olyan sztárok viselik a 18. századi fűzők által ihletett ruháit, mint Lady Gaga és Rihanna. „Ha a saját álmaidat követed, sokkal közelebb kerülsz a boldogsághoz, mint ha mindig csak mások szabályait követed vagy mások várakozásainak akarsz megfelelni. Nem követek semmilyen divathullámot. Azt csinálom, amit a kreativitásom diktál” mondja a divattervező, aki egyben a Német Divattanács mentora is.

Jan Blomqvist

(www.janblomqvist..com, www.facebook.com/blomqvist.music)



Berlinben élő művész és együttesvezető, főként elektronikus és clubsoul zenét játszik. Álomszerű énekhangjával és egyszerű ütemeivel Jan Blomqvist új zenei stílust hozott létre, ami a „koncert techno” nevet viseli. Gyerekként kezdett zenélni, a szüleitől kapott gitáron játszott. Az áttörést a Weekend Club tetején adott koncertjének YouTube videója hozta meg számára 2012-ben. „Légy türelmes magaddal szemben. Adj magadnak egy második esélyt és bízz magadban. 15 évig tartott elérnem a sikert, elég hosszú volt az út idáig. Türelmesnek kellett lennem, de annyira a zenére fókuszáltam, hogy egyszerűen nem volt más választásom” ad tanácsot a zenész.

Gala Gonzalez

(www.amlul.com, www.instagram.com/galagonzalez)



Londonban élő spanyol divat blogger, DJ és divattervező. „Amlul Gala Gonzalez-től” című blogját 2007-ben indította, mint az első spanyol divat blogger, aki olyan területen építette fel vállalkozását, ami azelőtt nem is létezett. Azóta olyan márkák nemzetközi kampányaiban modellkedett, mint a H&M, a Mango vagy a Loewe és szerepelt a Vogue, az Elle valamint a Marie Claire magazinok oldalain is. „(Annak a szépsége, hogy mindig azokat a munkákat választhattam, amelyeket egész életemben akartam csinálni, lehetővé tette, hogy másképpen fejlődjek.) Bármit is akarsz csinálni, azt tényleg meg tudod valósítani. Ne állj le egy dolognál, ha csinálhatsz milliót is” mondja a 31 éves véleményvezér.

Marina Hoermanseder

(www.mdvstyle.com, www.instagram.com/marianodivaio)



Olasz divat blogger, divattervező, színész és író. „MDV Style” nevű blogját először 2012-ben jelentette meg, ma ez a világ egyik legnépszerűbb divat blogja. Amellett, hogy modellként olyan híres divattervezőkkel dolgozik együtt, mint Roberto Cavalli, Hugo Boss és Tommy Hilfiger, Mariano Di Vaio egyúttal utcai stílusikon is. „A legfontosabb lecke talán az volt, hogy figyeljek mindenkire és minden javaslatot fontoljak meg, amit az emberek adtak, de aztán azt tegyem, amit én akarok” javasolja a vállalkozó.

Freddie Harrel

(www.freddieharrel.com, www.instagram.com/freddieharrel)



Párizsban született, most Londonban él. Divat blogger, személyi stylist és önbizalom fejlesztő. Négy évvel ezelőtt indította el blogját és magát nyíltan feministának tartva, nemrég elindította a SHE Unleashed workshop-okat is, hogy megmutassa a nőknek, hogy tudják megtartani önszeretetüket, önbizalmukat és boldogságukat. „Szeretem, hogy kifejezhetem magamat és kifejezhetek különféle Freddiket is, és miután ők különféle dolgokat szeretnek, ezért én is különféle dolgokat teszek” foglalja össze filozófiáját a személyiség oktató. „Ne hasonlítsd magadat másokhoz. Azáltal, hogy így teszek, tényleg a saját életemet élem.”



A vadonatúj Hyundai KONA bevezetését ezek a merész, kreatív személyiségek kísérik majd, akik együtt alkotják a KONA Gang-et. Egyedi, inspiráló életmódjukkal a KONA Gang tagjai fontos részét képezik a Hyundai első B-szegmens SUV modellje bevezető kampányának, ami a „Tiéd a világ. Te irányítasz” – címet kapta.



A vadonatúj Kona az igazi SUV élményét kínálja a vásárlóknak, választható négykerék-hajtással, jövőt idéző formákkal, amelyek már a Hyundai új formavilágát jelenítik meg. A kettős fényszóró elrendezéssel és a széles karosszériával magabiztosságot és tekintélyt sugároz.



A valódi SUV jövőt idéző formatervével és prémium jellemzőivel a Hyundai célja, hogy új ügyfelek figyelmét keltse fel a márka iránt. A teljesen új KONA nevét Hawaii-szigetének Kona körzetéről kapta és a márka SUV családjának negyedik tagja lett Európában a Grand Santa Fe, a Santa Fe és a Tuscon mellett. A vadonatúj KONA megjelenése a Hyundai SUV modellpalettáján fontos mérföldkő a vállalat számára, mellyel 2021-ig első helyre akar kerülni Európában az ázsiai gépkocsigyártók között.